Мовники зобов’язані у 2013 році рекламувати «Зеонбуд» і перехід на «цифру» – Нацрада

Перегляди: 2696
Додано: 2013-04-04 12:04:46 (E.v.g.)
Оновлено: 2018-12-17 19:38:12 (E.v.g.)

Цифрові ліцензіати зобов'язані продовжити цього року інформаційну кампанію про перехід на цифрове телебачення в тих самих обсягах, як це було передбачено їхніми ліцензійними умовами у 2011-2012 роках. Про це повідомив на брифінгу 3 квітня голова Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Володимир Манжосов.

 

За його словами, це передбачено Планом розвитку національного телерадіоінформаційного простору, нову редакцію якого Нарада затвердила наприкінці 2012 року і Мін'юст зареєстрував 21 січня 2013 року.

 

Нарада звернеться до керівників телерадіокомпаній, які отримали цифрові ліцензії, з наполегливою рекомендацією обов'язкової трансляції відповідних інформаційних роликів.

 

Відповідно до пункту 3.10 нової редакції Плану розвитку, «враховуючи важливу соціальну складову процесу переходу України на цифрове мовлення, усі ліцензіати цифрових телемереж зобов'язані протягом 2013 року брати участь в інформуванні населення про перехід країни на цифровий стандарт мовлення - безкоштовно транслювати у своїй програмі інформаційні ролики провайдера програмної послуги цифрових телемереж щодо особливостей прийому сигналу багатоканальних телемереж МХ-1, МХ-2, МХ-3, МХ-5 в обсягах та на умовах, зазначених у додатку до ліцензії на мовлення».

 

Нагадаємо, за умовами цифрового конкурсу мовникам рекомендували проведення роз'яснювальної інформаційної кампанії з переходу на цифру. Також вони були зобов'язані безкоштовно протягом 2011-2012 років 5 хвилин на добу (з них 30% у прайм-таймі) розміщувати інформаційні ролики «Зеонбуду». Початок трансляції роликів - з 1 вересня 2011 року.

"Телекритика"



Наші друзі та партнери:


<<
Ефірне телебачення та радіомовлення в Україні 2006-2024
>>