Харківський телеканал «Фора» відновив мовлення. Один з керівників заявляє про рейдерство

Перегляди: 2450
Додано: 2011-11-17 15:04:03 (E.v.g.)
Оновлено: 2018-12-17 19:36:11 (E.v.g.)


16 листопада харківський телеканал «Фора» відновив мовлення. Про це повідомив виконувач обов'язків генерального директора телерадіокомпанії «Фора» Віктор Мозговий, пише УНІАН.

 

За його словами, мовлення каналу було розпочато о 18.00, і триватиме, як і раніше, 24 години на добу. Віктор Мозговий стверджує, що призупинення мовлення «Фори» було викликано «технічними та організаційними проблемами».

 

«На сьогодні замінено менеджмент, зокрема, приступили до роботи головний інженер та програмний директор компанії, редколегією розроблена проектна документація, затверджена сітка мовлення, перебудовано передатчик і повністю відновлено мовлення телеканалу», - говорить в.о. гендиректора.

 

За словами керівника, також оголошено конкурс на програми: «Раді бачити на каналі різноманітні думки з тим, щоб задовольнити потреби харків'ян». Він додав, що «пропозиції зроблені різним творчим колективам», у тому числі й харківському агентству АТН, робота якого також була призупинена і не відновлена на сьогодні.

 

Як уже повідомлялося, засновник каналу «Фора» Костянтин Долженко заявляв, що відновивши мовлення, канал змінить і керівництво. Раніше керівником «Фори» була Ірина Рубашко, яку пан Долженко звинувачував в заборгованості перед провайдером та зникненні сигналу.

 

Раніше пані Рубашко заявляла, що призначення Віктора Мозгового є незаконним і відбувається рейдерська атака на канал.

 

Як зазначила зараз Ірина Рубашко в коментарі «Телекритиці», провайдер, який відключив канали «Фора» і «А/ТВК» при підтримці міської влади, увімкнув мовлення знову: «Ті люди, які захоплюють канал, підробили документи і обманним шляхом заволоділи ліцензією і увімкнули телеканал. І зараз транслюються програми, які дискредитують наші три канали, в тому числі і "Фору". Всі програми підготовлені на 7-му каналі, власниками яких є пан Кернес і Добкін. Частина власності захвачено рейдерами, у тому числі і частина технічних засобів, оператор, який здійснював трансляцію відеосигналу, мене не допустив в приміщення».

 

Як говорить Ірина Рубашко, вона продовжуватиме боротися з рейдерською атакою законним шляхом: «Ми подали позови в суд і будемо чекати на рішення. Наразі це несанкціоноване увімкнення по логіці. На мій погляд, це робиться для того, це увімкнення, щоб замилити очі громадськості, тому що всюди буде сказано про те, що канал "Фора" вийшов в ефір».

 

 

 

 

Нагадаємо, представники трьох харківських телеканалів «А/ТВК», «Фора» та АТН заявляли, що місцева влада Харкова проводить зачистку інформаційного простору шляхом відключення від ефіру незалежних телеканалів.

 

За словами керівника телекомпанії АТН Олега Юхта, офіційні причини відключення цих каналів від ефіру різні - від проблем із санепідемстанцією до рішення провайдера розірвати угоду про надання послуг. Він вважає, що за всіма цими подіями стоять вищі посадовці місцевих органів влади.

 

У свою чергу харківський голова Геннадій Кернес просить Комітет з питань свободи слова та інформації вивчити ситуацію з вимкненням харківських каналів та заперечує тиск зі свого боку. Раніше пан Кернес пояснював заяви АТН тим, що телекомпанія таким чином виконує політичне замовлення та називав цю ситуацію бізнес-історією.

 

Нагадаємо,7 листопада на Міжвідомчій робочій групі з аналізу стану додержання в Україні законодавства про свободу слова та захист прав журналістів експерти дійшли висновку, що конфлікт довкола вимкнених харківських телеканалів АТН, «Право-А/ТВК» і «Фора» може бути врегульований лише за наявності політичної волі харківського міського голови Геннадія Кернеса.

 

Ситуацією навколо харківських телеканалів були стурбовані ОБСЄ, рух «Стоп цензурі», вітчизняні та міжнародні організації, депутати Бундестагу та інші.

"Телекритика"



Наші друзі та партнери:


<<
Ефірне телебачення та радіомовлення в Україні 2006-2024
>>